Глосарій 200520
Special | A | B | C | D | E | F | G | H | I | J | K | L | M | N | O | P | Q | R | S | T | U | V | W | X | Y | Z | ALL
E |
---|
M |
---|
MOODLE- в даний час MOODLE повинен бути у кожному шановному ВУЗі!! Oleksiy Voychenko | |
Moodle LMS- це настроювана платформа управління навчанням з відкритим вихідним кодом, працюючи з яким понад 1000 розробників створили галузь розробки Moodle LMS, що досягла понад 100 000 коммітів, і яку використовують понад 250 мільйонів учнів по всьому світу. | |
А |
---|
Андраго́гіка— одна з назв галузі педагогічної науки, що охоплює теоретичні і практичні проблеми освіти, навчання і виховання дорослих. | |
Б |
---|
Безграмотність
У 21-му столітті безграмотністю вважатиметься не невміння читати і писати, а невміння вчитися і переучуватися. Элвин Тоффлер | |
Безперервна освіта (Lifelong learning)— це вибір кожного отримувати та використовувати нові знання протягом усього життя. | |
В |
---|
Вміння– це практична реалізація теоретичних знань. Казік Казімов | |
Вчитель- Не той, хто дає, а той, у кого беруть. Сократ | |
Г |
---|
Гібридне навчання– це синхронний процес навчання, коли під час очного аудиторного заняття учні діляться на два типи — студенти, які присутні на занятті очно, та студенти, які приєднуються до аудиторного заняття віртуально за допомогою технології відеоконференцій | |
Д |
---|
Дистанційна освіта- освіта, що реалізується за допомогою дистанційного навчання. | |
Дистанційне навчання- сукупність технологій, що забезпечують доставку учням основного обсягу матеріалу, що вивчається, інтерактивна взаємодія учнів і викладачів у процесі навчання, надання учням можливості самостійної роботи з освоєння матеріалу, що вивчається, а також у процесі навчання. | |
Дистанційне навчання— це не данина моді, а данина необхідності. Казік Казімов
| |
Дистанційний курс- сукупність навчально-методичних матеріалів, зібраних та систематизованих за певним напрямом, для використання їх для проведення дистанційного навчання. Дистанційний курс включає: · Цілі навчання; · Навчальний контент, а також інші дидактичні інструменти, що забезпечують досягнення цілей навчання; · Інструменти контролю та оцінки результатів навчання. | |
Дистанційний курс— це «дзеркало», в якому «видно» викладача та учня. Казік Казімов | |
З |
---|
Загальні знання- це "компас", який визначає напрямок - куди "йти", спеціальні знання - "карта" - підкаже - де "шукати". Казік Казімов | |
Змішане навчання– це навчання, за якого частина пізнавальної діяльності студента відбувається на занятті під безпосереднім керівництвом викладача, а інша – у самостійній роботі з електронними ресурсами. | |
Змішане навчання- розуміється цілеспрямований процес формування загальних та спеціальних (фахових) компетентностей здобувачів освіти за відповідною освітньо-професійною програмою в умовах інтеграції аудиторної та позааудиторної освітньої діяльності на основі взаємного доповнення технологій традиційного та дистанційного навчання. | |
Знання– це те, що людина зібрала в собі і для себе, вміння – це те, що вона віддасть людям у своїх справах. Казік Казімов | |
Знання | |
І |
---|
Іммерсивне навчання– це метод, який використовує штучне чи змодельоване середовище, завдяки якому учні можуть повністю поринути у процес навчання. Він не тільки усуває відволікаючі фактори, а й убиває монотонність у процесі навчання та розвитку, забезпечуючи стимулюючі візуалізації. | |
Інтелект- це здатність адаптуватися до змін. Стівен Хокінг | |
К |
---|
Компетентність- сукупність компетенцій, необхідні ефективної діяльності у певної предметної області. | |
Компетенція- сукупність знань, навичок та умінь, що дозволяє вирішувати певний клас практичних завдань. | |
Куратор інформації- це хімік. Він змішує атоми для створення інфо-молекули, підвищуючи цінність цієї молекули Роберт Скобл
| |
М |
---|
МЕТАЯкщо Ви не ставите перед собою мети, Ви ніколи її не досягнете. Х. Маккей | |
Мета курсу
| |
Мета навчання– дати людині уміння діяти,а знання повинні стати засобом навчання діям. П. Я. Гальперін | |
Метою освітиє просування знань та поширення істини. Джон Кеннеді Ф. | |
Мотивація– це внутрішній, емоційний стан, що спонукає людину до дії | ||
Н |
---|
Навички-це вміння, доведені до автоматизму. Казік Казімов | |
О |
---|
Обчислювальний інтелект- це підмножина штучного інтелекту, створена на основі методів м'яких обчислень, що дають змогу адаптуватися до багатьох ситуацій. Вікіпедія | |
Освіта- є те, що залишається після того, коли забувається все, чому нас навчали. Альберт Эйнштейн | |
Освіта впродовж життя- це процес особистісного, соціального і професійного розвитку індивідів протягом життя задля підвищення якості як власного особистого життя, так і їхнього соціального оточення. англійський вчений Р.Х. Дейв | |
Освіта формальнадопоможе Вам вижити. Самоосвіта приведе Вас до успіху! Джим Рон | |
П |
---|
Педаго́гіка | |
С |
---|
Самоосвіта- я впевнений, це єдиний вид освіти Айзек Азімов | |
Системні знання- "Універсальний ключ" до пізнання, несистемні - "відмичка": підійде - не підійде? Казік Казімов
| |
Смарт-навчання– це гнучке навчання в інтерактивному освітньому середовищі за допомогою контента з усього світу, що знаходиться у вільному доступі. | |
Т |
---|
Творчість- це процес генерування цінних та оригінальних ідей. Кен Робинсон | ||
Х |
---|
Хьютагогіка— напрямок в теорії навчання, сучасне вчення про безперервну освіту як стиль життя, вчення про самоосвіту як провідну форму освіти. | |
Ц |
---|
Цілі навчання- свідомо заплановані результати навчання, що відображають засвоювані знання, навички, вміння, розвиток творчого мислення, людяності та інших якостей, необхідних особистості як суб'єкту суспільного, трудового та сімейного життя. | |
Ш |
---|
Шту́чний інтеле́кт- (ШІ, англ. artificial intelligence, AI) — розділ комп'ютерної лінгвістики та інформатики, що опікується формалізацією проблем та завдань, які подібні до дій, що виконує людина Вікіпедія | ||
Штучний інтелект | ||